Faner

mandag den 30. januar 2012

Ræven kommer

Igen kom jeg ud fra min skindpusher med alt for meget skind og pels. Denne gang faldt jeg pladask for en ræv - en indfarvet orange blåræv. Sådan!

Den er super flot og fyldig og så minder den mig utrolig meget om visse sommerfuglelarver. Meget smukke dyr som jeg ofte har set krybe over den varme asfalt i mine barndomssomrer ude på landet. Trods deres stikkende udseende er de helt bløde. (Billedet er lånt fra danskesommerfugle.dk.)

Jeg har noget lækkert, gråt uldstof som kunne blive rigtig fint sammen med ræven. Jeg håber sådan, at jeg får tid til at lave noget af får og ræv inden vinteren er omme.

Tjek også lige den blå kanin ud på billedet;-) Hvis jeg får tid lægger jeg et par pomponer i shoppen i dag.

1 kommentar:

  1. Ihh de er lækre ;-) Håber at du og Johanne har det godt!
    Knus, Kira

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)